Cuma, Mayıs 14, 2010

Yazamayış Durumu !


Yok, yok ! Beceremeyeceğim.

Bir insanın canı bu derecede yazı yazmak isterken ve yazmayı düşündüğü şeyler gün içerisinde havada uçuşurken, klavyenin başına oturup yarım saattir ''ne yazsam acaba? '' diye düşünmesi haksızlık !
Bu müthiş isteğe karşı yapılmış bir haksızlık !

Böyle olmamalıydı efendim, olmamalıydı !

Her ne kadar beynimin, standartlara göre daha büyük ve daha çok miktarda kıvrımı olsa da, şu an yüzlerce mükemmel konunun bu kıvrımlardan taşıyor olması ve bir bir klavyemin üzerine dökülüyor olması gerekiyordu. Şaşırmalıydım, aval aval bakınmalıydım.
'' hangisini yazmalıyım, hangisini, hangisini '' diyerek paniğe kapılmalıydım.

Yok, yok ! Yıkılmış durumdayım.
Artık yazı yazmak isteyen taraflarımı nasıl barıştırabilirim bilmiyorum.
İçimde yıkılan bu dehşet potansiyel enerjiyi tekrar kinetik hale nasıl çevirebilirim bilmiyorum.

Yok, yok ! Uyumalıyım !
Uyuyup unutmalıyım !
Belki de tüm bildiklerimi unutup, her şeyi baştan yazmalıyım !
En baştan !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem