Pazartesi, Kasım 29, 2010






Blog- bilmem kaç ay, bilmem kaç gündür şuracığa bir şeyler yazılmaz mı yahu ?

İpek- haklısın, blogca konuşmayı beceremedim bir türlü

Blog- beceren nasıl beceriyor peki diye sormazlar mı adama?

İpek- eh sorarlar elbet

Bl-   ????

İ-    iş, güç, koşuşturma, kafayı kaşıyacak vakit, sıkıntı, üzüntü ve muz kabuğu, bla, bla, bla...

Bl-  hiç canın çekmez mi arada iki lafın belini kırmayı ?

İ-   çekiyor, kan çekiyor her şeyden önce tabi ki

Bl- olsun, böyle saçmalayacak olsan da gel, saçmala

İ-   olsun mu gerçekten?

Bl-  olsun tabi. Saçmalayacaksan da blogca saçmala.

İ-   ipekce de çok güzel saçmalarım ben

Bl-  ona ne şüphe canım

İ-   nasıl yani?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
İ-  nasıl demiştim?
..
..
..
..
..
..
İ-   ???
..
..
..
İ-   blog ?
..
İ-  blooooooooooooggg ?

İ-  e hani blogca ? hani iki laf ? hani iki lafın beli ? hani saçmalamalamalamalamal l l l  ufffffffffff

İ-  gidiyorum, bi daha da buraya gelmem !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem