Pazar, Mayıs 08, 2011

Seni Seviyorum


Oldum olası mayıs ayına sempati duymuşumdur.
Birinci sebep hıdırellez, ikinci sebep ise anneler günü...
Her ne kadar, 5 mayıs akşamı saat 18:00 gibi yatıp ertesi gün sabah 06:30'da uyandıysam da ve bu yıl hıdırellezi unuttuysam da yine de güzel be ya..

Gelelim anneler gününe...

Öyle ''anneler yılda bir kez mi hatırlanırmış, vay efendim yılın her günü anneler günüymüş'' filan gibi şeyler söylemeyeceğim. Çünkü, yılın her gününü anneler günü gibi geçirseniz bile -ki öyle olmadığı malum- bugün, içten bir öpücük, bir kucaklama gerek onlara. Ne tüketim manyağı olmanızı beklerler, ne de çılgınca hediyeler almanızı. Sıcacık bir sarılışın anlamı, dünyanın hazinesidir onlar için.
Anne değilim ama nereden mi biliyorum?
Annemden..
Ona sarıldığımda, bana sarılan kollardan, bana bakan gözlerden..


Güzel annem, seni seviyorum. Kelimeler hakikaten kifayetsiz.
Ne olursa olsun yanımdaydın, hep yanımdasın. Nasıl büyük bir yüreksin sen...
Bundan sonra da hep yanımda ol ne olur..
Allah'ım benim mutluluğumdan alıp sana versin..
Allah'ım seni hiç üzmesin, hiç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem