Perşembe, Haziran 23, 2011

Sarı Kart

AKP İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, ''Hatip Dicle’nin milletvekilliğinin düşürülmesi ve BDP’li milletvekillerinin Meclis’e gitmeme kararı almasını'' nasıl değerlendirdiğinin sorulması üzerine ''Gündemi takip edemedim. Bunun değerlendirmesini bizim büyüklerimiz, bakanlarımız, tecrübeli büyüklerimiz yapıyordur'' demiş.

Anlaşılan o ki, Hakan Şükür politikanın nasıl yapılması gerektiğini teorik olarak öğrenmiş ancak henüz pratik uygulamayı beceremiyor. 

Henüz pişmemiş, pişmemiş ama; meclis ''çiğ çiğ atalım, içerde pişer nasılsa'' yeri değildir sanıyordum ben. Tecrübeli büyükleri değerlendirir elbet. Ama, kendi değerlendirmeleri yok mu taze vekilin, merak içerisindeyiz. Eğer yoksa, ''arkandan koşturan mı vardı da bu körpe yaşında meclise girdin, azıcık pişseydin ya'' demek boynumuzun borcudur. Hepimizin vekili sonuçta..


Ayrıca, böyle bir konuda ''gündemi takip edemedim'' demesi sarı kartı hak eden bir pozisyon gibi görünüyor. Bu defa gözler hakemde değil ama Hakan Şükür'e baktığımızda, meclise de hızlı bir giriş yapmasını ve on birinci saniye golü daha atmasını beklerdik doğrusu... Eh, önümüzdeki maçlara bakacağız artık ! 


Haydi kalın sağlıcakla..


Not: Bu yazıda, Hatip Dicle'nin milletvekilliğinin düşürülmesi ya da düşürülmemesi ile ilgili en ufak bir yorum yoktur. Yazı tamamen çiçeği burnunda vekilimiz Hakan Şükür'ün yürek dağlayan ''takipsizliği'' hususunda yazılmıştır. 


''Haydi bi daha, bi daha, bi daha'' kalın sağlıcakla..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem