Çarşamba, Temmuz 06, 2011

Beyoğlu Rapsodisi

Kitap hastasıyım, delisiyim filan...
Bir de polisiye ya da siyasi kitaplar oldu mu tadından yenmiyor valla. Şakır şakır gidiyor. Okuyorum da okuyorum. 
Sende ilk defa kitap paylaşacağım sevgülü blogum. Çok heyecan şeyettirdim o yüzden. 


Beyoğlu Rapsodisi, Ahmet Ümit'in polisiye romanlarından birisi. 


Ahmet Ümit, okumaktan çok keyif aldığım bir yazar. Dili, anlatımı ve üslubu o kadar rahat ki bir solukta okunuveriyor. Beyoğlu Rapsodisi de aynen öyle efendim. Kurgu çok iyi, final oldukça şaşırtıcı. Okurkenki tahminlerimde katile teğet bile geçememişim. Bu durum beni yazara daha çok bağlıyor elbette. O derece yani. Üstelik İstanbul'un tarihine olan hakimiyeti de oldukça etkileyici.


Kısaca;
Kitap diyorsanız, polisiye diyorsanız, sıkılmayayım diyorsanız okuyunuz efendim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem