Pazar, Eylül 25, 2011

Naçizane bir Öneri

'' Her Yöne 90 Dakika''


Capcanlı, sıcak, olabildiğine komik bir oyun. Oyuncular şöyle efendim:

1) “Olacak O Kadar”dan Ahmet Çevik, 
2) “Cennet Mahallesi”nden Aylin Kabasakal, 
3) “Papatyam”dan Deniz Oral, 
4) “Cümbür Cemaat Aile”den Fulden Akyürek (Sapancalı), 
5) “Zerda” Şule Cengiz ve 
6) “Avrupa Yakası’ndan (Tacettin) Veysel Diker

Oyunda günlük yaşamdan bazı kesitler skeçler halinde anlatılıyor.  Hepsi başarılı. Fulden Akyürek inanılmaz. Bir sahnesinde katılıp kaldım zannettim gülmekten. 

İzleyiniz, hatta izlemeyenlere de izlettiriniz. Özel tiyatro olduğundan fiyatlar pek tatlı değil ama netteki fırsat sitelerinde yarı fiyatına bilet bulabiliyorsunuz. Ben grupfoni'de 20 liraya aldım söylemesi ayıptır.
Haydi iyi seyirler anacıım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem