Perşembe, Nisan 05, 2012

Azalarak Yok / Bölünerek Çok

Direkt dalacağım olaya. Kem küm etmeye ne gerek var ne de hacetim.

Efendim, aşağıdakilerin azalarak yok olmalarını istiyorum mümkünse:

1) Sürekli başkalarının açığını arayan, bulduğunda da mutlu olan immatür kişilikler
2) Restaurantta henüz kolam bitmemişken, hiç sormadan önümden alan kötü modifiye edilmiş garsonlar
3) Öndeki arabanın totoşuna kadar giren ve sinyal vermeyen taksi / dolmuş şoförleri
4) Sürdüğün anda kurumayan ojeler
5) Obezite durumları
6) Temizlenince hemen kirlenen ev
7) Doğuş, Ajdar ve benzerleri
8) Megan Fox, Mila Kunis ve benzerleri :)
9) Hafta içi mesai saatleri

Aşağıdakilerin ise mitoz bölünmeye uğrayıp çoğalmalarını istiyorum:

1) Sorun çözme becerileri gelişmiş, ultramatur kişilikler
2) Ben istemeden sade kahvemi getiren iyi modifiye edilmiş garsonlar
3) Durup yol veren incelik abidesi otomobil sürücüleri
4) 36 beden durumları
5) Bir kere temizlenince en az bir yıl kirlenmeyen ev (isviçreli bilim adamları gereksiz şeylerle uğraşacaklarına bununla uğraşsınlar)
6) Kıvanç Tatlıtuğ, Kıvanç Tatlıtuğ ve benzerleri :) (kendim için asla değil)
7) Hafta sonlarııııııı

Listeyi uzatmak mümkün de, ben nöbetten çıktım, yorgunum, azıcık dinleneyim be ya..
Haydi see you anacım, iç görünüz ve farkındalıklarınız bol olsun inşallah :)